Capcana

Pe frontul acesta am vazut multi murind

Calcati in picioare de fiare si oameni.

N-am vrut sa vin, dar tu m-ai convins

Ca luptand pentru noi e mai usor de atins

Scopul e clar dar ii vad slabind si

Peste noi vin rafale, nu mai vreau sa ucid.

Nu eram o gloata, eram o armata,

Acum e scindata de timp si de soarta

Din turn vad cum vin si altii ca noi

Sunt veseli, energici, dar cat sunt de goi…

Le fac semn sa se-ntoarca, sunt toti la cravata,

Imi dau seama ca astia ne-au facut strigoi.

Ma-ntorc si dau semnul ca nu-s de ai nostri,

Ca m-am inselat, dar toti rad ca prostii

Ma sperii, cobor din turn si-o iau razna,

Din turn vedeam altfel iar jos e napasta.

Sunt intinsi pe iarba si nu le mai pasa,

Totusi viseaza sa ajunga acasa

Acasa e aici, tot ce-am construit

E pe cale sa cada ca n-am facut zid.

Traiesc un delir si o iau la fuga,

As vrea sa fiu singur si nimeni s-auda,

Sa vada, sa simta ca te las in urma.

Am doar pantaloni si bluza cu gluga,

Un glonte in arma, destul sa-mi ajunga.

Ma uit la tovarasi, fac pe linistitii

Dar sunt pisati pe ei si le dardaie dintii.

Ce haos in linistea ce ne inconjoara!

Suntem toti niste trenuri ce-au ramas fara gara.

Te caut pe tine, ca tu m-ai chemat,

Nu vreau sa plec singur, nu vreau si nu tac,

Urlu si la oameni sa vina, nu tine,

Am lacrimi in ochi si ei rad de mine.

Din nou si din nou te caut pe tine,

Nu vreau sa mor azi, dar vreau si cu tine.

Vad o gaura-n gard, pe acolo sa scap.

Cu privirea pierduta incerc sa te vad,

Esti singurul scop pentru care ma-ntorc.

Incep zomote, ii aud si pe ei,

Sunt lupi cu cravata si dau iama in miei.

Tremur de frig, ma cuprinde o spaima,

Vreau sa scap de aici, sa ma duc afara.

Si in timp ce te caut ii vad pe derbedei,

Nu erai de gasit ca veneai cu ei…

 

Leave a Reply

